Account Manager Call-Center



Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Account Managera dla prężnie rozwijającej się polskiej firmy o międzynarodowym zasięgu, dostarczającej
m. in. usługi z zakresu outsourcingu Contact i Call Center, badan rynku, telemarketingu, telesprzedaży, infolinii.

Obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zainteresowanych profesjonalnymi usługami Call/ Contact Center,
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi,
- Bieżące analizowanie potrzeb klientów,
- Rozwój sprzedaży zgodnie z założonymi celami oraz odpowiedzialność za realizację planów,
- Przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych,

Nasze oczekiwania:
- Mile widziana ogólna znajomość specyfiki branży call/contact center,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych z Klientami,
- Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych; miły głos oraz nienaganna dykcja,
- Nastawienie na realizację celów,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym lub takim samym stanowisku,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B, w kontakcie wyłącznie z dużymi firmami,
- Mile widziane wykształcenie wyższe,

Oferujemy:
- Pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Stabilne, konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzysty system prowizyjny w postaci % od nowo wystawionej faktury VAT,
- Profesjonalne szkolenia wdrażające,
-Możliwość ciągłego doskonalenia - cykliczne szkolenia w wybranym obszarze tematycznym,
- Możliwość pracy wyłącznie zdalnej (home office) lub w jednym z naszych biur w Ostrołęce; możliwość wyboru,
- Narzędzia niezbędne do pracy,
- Możliwość wniesienia realnego wkładu w rozwój firmy i wzrastania razem z nią


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na podany adres e-mail.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Autor: Target Contact Center

Telefon:

E-mail:

Dodano: 23.07.2018, godz. 11:24

Ważne do: 30.07.2018

Wyświetleń: 253

ID: #2065109

Edytuj